Monday, January 2, 2012

Happy New Year folks~!

malam ambang new year,

aku stuck di rumah, alone (except mak aku ada la, tapi tu mana kira), boring and watching astro yang mana semua rancangannya sucks.

End up messaging all my bff ; jimah, wan and amir.

Only my dear dear dear friend wan je reply right away, tu pun end up suruh aku tido walau jam baru pukul 10.

urgh stress.

Amir call me one hour later, dengan suara cemas sebab takut aku mengamuk die tak reply mesej. aku just end up laughing. which buat die bengang n hang up.

aigoo how i love that guy sebab sincere nak jaga hati aku.

Jimah mesej me at midnite, wishing me happy new year. Aku tau die memang sibuk. Btw love her too.

So 2011 dah habis, a lot of regret, a lot of mistake,

and closing dengan feeling yang lonely, stuck, and tak brape nak happy.

So welcome 2012,

semoga tahun ni aku tak kan hold back lagi,

be a new me,

and be a better me.

wish myself goodluck!

Happy New Year!

No comments:

Post a Comment