Monday, December 5, 2011

Cuti Sem 2011

Seminggu pertama dihabiskan aku dengan bergaduh-gaduh manja dengan mama. Biasa la kami, kalau bersama asyik bertekak, bila dah jauh rinduuu sangat woo00.

Tahun ni takda mood nak layan cerita korea langsung. Padahal banyak sangat stok cerita yang tak tertengok pun lagi.

Dan kemudian seperti biasa, bekerja secara part time untuk mencari duit belanja bagi start sem nanti.

Keje part time ni pada aku memang best, allowing me untuk take a break from future life aku, iaitu as pendidik and guru. Kerja part time bagi aku masa menjadi lower middle class worker yang biasa, jadi rasa macam remaja balik, instead of reminding myself everyday yang I am a teacher.

Tapi ya lah, after 4 years, somehow aku memang dah berubah personality, a bit old and boring, like teachers. Haha.

Hopefully cuti ni jugak dapat add something yang exciting, fun, and sweet dalam hidup aku yang semakin hari jadi boring dan monotanus setiap hari.

Seriusly, rasa nak burst dah kepala disebabkan BOSAN. HIDUP AKU DAN AKU YANG BOSAN.

Dan hujung tahun ni jugak aku dapat epiphany, ya, memang aku dah berubah menjadi nerd, otaku,introvert, timid dan anti-sosial. *Screaaammmmm~~~

Lately being around people and berborak-borak makes me feel uncomfortable and tired. Aigoooo kronik ni.

Oh ya, hanya sempat berdating dengn bff merangkap boyfren angkat Wan Jacob skali je, gi tengok Breaking Dawn part 1. Girlfren angkat Jimah, langsung takda harapan jumpa. Aigoo suddenly sangat rindu mereka berdua.

Entri ini ditulis tengah malam buta merangkap pagi. Jadi kena brenti dulu, kalau tak ada yang menonggeng nak bangun solat subuh and keje esok pagi.

Ok, bye!


No comments:

Post a Comment