Wednesday, June 29, 2011

Teaching Phase II-

it's been a zillion years since my last update!

ok. tipu.

lama tak update blog , punya la pemalas nak menulis.

semakin nak jadi guru ni,

semakin tumpul otak nak mengarang.

rule tatabahasa pun semakin lemah,

sampai aku pun rajin syak yang ayat-ayat tulisan aku salah dari segi grammar nye.

huish, ni la cikgu akhir zaman, sume benda serba kurang.

By the way, starting next week akan start praktikum fasa 2.



Dan wait,wait,wait!

jangan salah faham.

aku belum mengajar, belum posting,

belum jadi guru dengan kelayakan sebenar.

Praktikum tu macam praktikal la untuk budak-budak U,

beza korang semua sekali je praktikal,

kitorang guru-guru ni praktikal ade tiga fasa,

dan yang ini fasa kedua.


Nervous nak jumpa murid-murid SK Baru,

kali ni aku berazam nak jadi cikgu garang, senang sikit kawal kelas.

tetibe rindu kat murid-murid aku kat SK C.


waaaa, cikgu Gain rindu korang semua, anak murid cikguuu~~!!

sorry cikgu tak balas chat, mesej, etc2 yang korang hantar,sebab cikgu ni pemalas.

miyanhae~~





No comments:

Post a Comment