Wednesday, January 19, 2011

Komplikasi

aku benci komplikasi, kontroversi, dan juga attention.

Pada aku komplikasi kena elak,

kontroversi semakkan kepala,

dan attention daripada orang buat aku rase keciikk sangat, kerdil macam ade benda hilang kat muka.


komplikasi.

sekiranya hubungan aku dengan seseorang akan menyebabkan komplikasi kepada orang itu, atau aku, lebih baik aku hilang dari idup orang tu.

Contoh;

aku seboleh elak bertegur atau berbaik-baik dengan bf kawan-kawan aku. jeles, nanti payah.

contoh:

sekiranya aku baik dengan member itu akan menyebabkan awek mereka salah faham, maka baik la aku tarik diri sehingga mereka itu clash.sekurang-kurangnye.haha.karang payah nak menjawab sape prempuan gedik yang bersayang-sayang kat wall FB.kena soal jawab dengan awek sampai 2 jam. aku dengan kawan rapat memang suka mengada-ngada cam tu. tak kire lelaki ke prempuan.

contoh :

sekiranya aku terlalu rapat atau ter'depend atau ter'feeling kat orang yang tak sepatutnya, aku pun akan jaauuuh dari orang-orang ini. kalau dah stat depend kat orang, die takde, rase merana jek.kan melemahkan diri. dan kalau terfeeling kat orang yang tak patut, baik lari cepat-cepat. karang dah sayang, meleleh air mata lak. sendiri sakit ati.



Kontroversi

Payah, nanti jadi femes. sume orang kenal nanti. Nak ponteng kelas, lari balik lepas mak guard, dating kat bandar, sume senang kantoi ti. Lecterer kenal, mak guard kenal. orang femes katakan.Komfem tau nama. jadi baik jadi anonymous tanpa kontroversi.


Attention.

kalau ko dah berjalan, orang pandang-pandang je, mesti ade benda yang tak kena ngan pe yang ko pakai. kat Malaysia ni ramai orang lawa, tak heran der orang nak pandang stakat dress up sikit. tu minded aku. pegangan aku. jadi kalau aku pakai baju orang pandang-pandang, sah aku banned dari pakai lepas tu. silap-silap aku bakar.


jadi kesimpulan,








nasib baik aku bukan artis. fuhh..

2 comments: