Saturday, July 9, 2011

Sensei Journal : Day 4

Puasa.Memang rasa lemah lutut je, tapi mengenangkan nanti wajib gak puasa hari-hari sebulan, baik practise.

tapi hari ni sekolah takda elektrik. takda elektrik dari pukul 9 samapi 5 petang.

macam ayam panggang rasa.

habis cair make-up I berpeluh-peluh you!. Haha

dan aku yang bengong sikit lepas bari dari kelas dengan selamba ayam gi tekan suis kipas dalam bilik guru kami.

dan salah sorang kawan aku sound,

"oii takde elektrik la.."

dan aku dengar suara sayup-sayup cikgu-cikgu lelaki dalam bilik sebelah gelak-gelak.

Ok, tebalkan dan toyakan muka buat macam takda ape berlaku.

uis, malu gile kowt. damn.

dan anak murid lama aku dari SK Chat tepon tadi cakap dorang semua rindu kat aku,

terharuuu weh.

dah la aku memang rindu kat dorang, dan bias,

sebab macam tak dapat nak sayang anak murid kat sekolah baru ni, dok compare ngan anak murid lama.

uish2 istigfar, jadi cikgu kena sama rata sayang murid,ikhlas.

Kena banyak muhasabah pasni. aigooo



No comments:

Post a Comment