Wednesday, June 1, 2011

Kegelian Radio

Tv di living room rumah aku rosak baru-baru ni,

jadi tv yang selama ni kat dalam bilik terpaksa di bawak turun ke bawah.

Dah bermulalah episod mak aku pasang radio malam-malam bila nak tido.

u see, aku ngan mak aku spesen, spesis yang tak boleh tido bile senyappp sangat.

kena ade bunyi-bunyi.

nak dijadikan cerita, radio yang mak aku pasang tu pun bengong2 cikit, payah nak cari stesen and adjust.

Dan mak aku tiap-tiap hari dengar lagu kat Suria.fm

Walau lagu die boleh tahan sedap-sedap jugak,

tapi walawehh, malam-malam buta rupanya ade segmen chinte2 untuk pendengar.

GiLE MEREMANG GELI AKU DENGAR!

dah la dj die akan baca kiriman pendengar ala-ala suare romantik/feeling-tapi-sebenarnye-geli-tak jadi,

and ayat-ayat die goes like ,

"baby, kenape baby buat ayang begini,takkan la begini terkubur cinte kite berdua..:

aaarrggghhhh~ time-time dengar tu kuku kaki-tangan semua squirming..

dan darah aku pun naik je nak baling radio tu ke dinding,

tapi asal aku nak slow volume je,

mama aku terjaga. kantoi tak dapat tutup radio.


walamak aiihh..yang tak tahan tu,

bila segmen pendengar bagi ucapan chinte secara live, yakni tepon.

peergghh aku yang mendengar segan, aku tak tao macam mana orang tu boleh bagi ucapan.

dan tiap-tiap kali tu la aku rase nak tutup je radio,

asal bangun nak tekan, mak aku terjaga.

Aku serius berharap, lepas ni dapat beli tv plasma satu ganti tv bilik.

pergh seyes tak tahan! haha.


No comments:

Post a Comment