Sunday, February 13, 2011

Pembohongan Manis


Sweet Lie.

movie korea lama yang aku baru dapat layan lepas dapat daripada Jimah time cuti CNY ritu.


Kata Jimah movie ini tak best,

aku faham, kerana memang tidak sedap melihat cerita yang mana heroinnya meninggalkan lelaki yang hensem, baik, manner, kaya dan cool untuk watak lelaki yang pada awal serabai dahsyat, tapi hanya hensem di akhir cerita.


Ye, memang tidak sedap melihat kerana tidak realistik.


Tapi aku suka cerita ni.

Mengingatkan aku pada zaman sekolah, dan juga 'crush' waktu kanak-kanak n remaja muda.


sekarang dah jadi remaja tua.


walau aku leh relate dengan karakter prempuan tu,

tapi aku tak pernah suka/ ade 'crush' kat orang lama2,

semusim sahaja,

suka suka suka sangat sangat sangat, sampai rumate aku pun pening,

pastu lupa dah, takde feeling dah.


kejam gila.


gila kentang.


haha.=D




No comments:

Post a Comment